הילה שרעף גלסר • תיאטרון חי מחבר קהילות

מופעי פלייבק ואימפרוביזציה בשיתוף הקהל לארגונים, חברות ומעגלים.

הספר אישה יוצרת אמא - יומן הריון


אישה יוצרת אמא הוא ספר הדרכה שכולו נועד להביא רווחה לנשים הרות, בכל שלב של ההריון. זהו ספר מסע אל הנשיות, האימהות, ההריון והלידה. הוא בנוי כיומן הריון המלווה את תהליך ההריון מראשיתו עד הלידה דרך שלבים ורבדים שונים – מהאישי אל החברתי, מהכללי אל הפרטי, מהחייב והמגביל אל המשחרר והיוצר. הספר הוא עיבוד של הצגת היחיד שיצרתי בשם יומן הריון.

הספר חושף את הקולות הרבים והסותרים המדברים אל ובתוך האישה היוצרת את אימהותה, הוא מותח את גבולות וההגדרות הנשיות - זאת שקל לה, זאת שקשה לה, זאת שמתקתקת, זאת שמתוקתקת. אישה יוצרת אמא, קושרת קשרים... בהתחלה עם הפצע, ואז עם הריפוי. דרך יצירת החיים נטווית רשת תמיכה ושייכות לשבט חדש של נשים, יוצרות ואימהות.

הספר משלב קטעי יומן אישי והתבוננות לצד שאלות, כיווני מחשבה והנחיות לעבודה עצמית. ההריון והלידה מושווים בו לתהליכי יצירה, ולכן הוא משמש כמדריך הן לאימהות והן לנשים יוצרות.

כתיבת הספר הזה לא אומרת שאני יודעת משהו יותר מנשים אחרות, אלא רק שהעזתי לעשות משהו שרציתי ובחרתי לעשות. אני מאמינה שאנחנו הנשים סוערות, חושקות, נחשקות, גלויות... אנחנו לא שואלות וחוקרות מהו הקיום - אנחנו מקיימות את הקיום. אנחנו הקיום עצמו בבחירה האמיצה והענקית להביא חיים ולחיות את החיים שבהבאת חיים - ההריון, הלידה והגידול. אנחנו מהוות את החלומות שלנו ומתהוות כנשים עוצמתיות תוך תהליך הבאת הילד.

את הספר ערכה ברגישות ובתבונה נועה ברקת, והוא מלווה באיוריה הקסומים של אמי הדרר שהיא דולה ואמנית אמריקאית. לקריאת הסיפור שכתבה נועה על תהליך יצירת הספר לחצי כאן

"יומן הריון - אישה יוצרת אמא" מעוצב כספר מתנה שתוכלי לתת לעצמך או לאישה היקרה לך. הוא מתאים לכל הריונית, אימא ויוצרת, ויש בו מקום לכתיבת הגיגים וזכרונות אישיים משלך, בתהליך אותו את עוברת עם הקריאה ועם ההריון המתפתח בתוכך.

הוא מביא את חוכמת הנשים, האמהות והסבתות לקדמת הבמה, ומאפשר לנו כנשים בתקופה המודרנית להתחבר למשהו מתוך עוצמתה של השושלת הנשית, ולקבל ממנה כוח.

 

 
כל הזכויות שמורות להילה שרעף גלסר, מושב ניר צבי, 054-5700704
Facebook